Saturday, March 12, 2011

makan, nyum2!

eh2, hari ni aku update blog lg la...ehehe. mate x boleh nak lelap, kan..huh!*jap ea bantal, sat lg aku tidoq!;p*

haaaa... aku bukan lapar ea, sbb tetibe nk citer pasal makan kan.ehhh! skang ney aku x mcm dulu okeyh! da x makan malam..*yok2 je x makan malam* citer pasal makan ney pown sbb teringat zaman gemok2 dulu..time comel2 tuuu.ahaa. comel la sgt kan.;p dulu kalau bab makan, jgn cakap la.. breakfast hambek ko!.. roti canai telur 2 keping *roti canai 'telur' tu*..pastu ngan roti canai kosong 1.haaa..baru makan pagi.. belum time lunch lg. nasi jgn cakap la kan, bertambah2. tambah 2 pinggan je pown. hesh..

yg bestnye, bukan aku sorang je yg 'comel'. ade geng taw. abg aku, elon tu..*halamak abes aku kalau dia bace ney*  kalau bab makan tu, same je ngan aku. tapi dia banyak la, aku kurang sikit dari dia.eheheh.*jgn mara bang, aku kan adek*. 

1 prkare yg teringat sampai skang, bile adek aku,ajang makan. dia slalu x abes kalau makan.aku ngan elon pown ape lg, mmg da tawu2 ar ajang slalu cam tu.kitorang tggu nk abeskan makanan ajang tu. skaly ajang kate 'x abes ar'...uish!aku ngan elon da ready da nk abeskn.kikiki! x tawu la mcm mane aku ngan elon boleh 'kurus' skang ney. ^_^

btw, skang pown sukeee makan taw.hehee.makan itu sedap, sedap itu nikmat.pastu dpt tido pown dgn senang hati...weeehu!*ayam, ayam, ayam,*

erk!tetibe terase mawu tidoq.. sat lg nk mimpi makan yg delisios!yum2.*sorry, wrong spelling!hikhik;p*
selamat malam! ;)

'syiok sendiri'

No comments: