Sunday, April 10, 2011

'jual ikan'. :p

somebody : kau la yg aku harapkan.kau la yg terbaek.dunia akhirat.
me : ye,kau pun.janji kite.aku x lupe.
somebody : act, i need ur help...
me : anything.!i will do.mengikut kemampuan yg aku ade.
somebody : terima kaseh.masalah aku ~!@#$%^&*()_+=,.<> bla.bla..bla......!@#$%^&*.!
me : oh..same2.its okeyh.i'm with u..*dgn senyuman yg iklas,dan seiklas2nye,aku turutkan, hanye kerana kau berdua*


...selepas itu...


somebody : aku dah happy skrg!
me : Alhamdulillah..
somebody : 'dia/mereka' sentiase ade dgn aku..
me : i can see that! btw, aku tumpang happy. *hati da abes pecah berderai dah macam serpihan kaca, tinggal nk kutip je..alahai*


...selepas itu.....jeng3!...


me : i need ur favor..sikit je.
somebody : ohhh.. ape je?*nada kerek*
me : it just @#$%^&*('.< bla bla bla...^_^
somebody : sory i can't.
me : okeyh...*sampai hati kau kan?*


...selepas itu...*berape banyak selepas daa*


somebody : aku sedih.. 'dia/mereka' tikam aku dari belakang. i just need u now.kau la yg terbaek. and again, i need ur help.
me : sure, kite dah janji kan kan.anything for u.*aku tahu dia dah 'tersedar'*
somebody : terima kaseh. aku......@#$%^&*!..
me : boleh..


....selepas itu.... *yg last kot, ngantok dah ney.hehee*


me : lame tak dengar khabar kan?kau sehat?*sending message*
somebody : sehat je..
me : buat ape skrg?
somebody : tak buat ape2 pun. eh nanti text lg.aku ade hal. busy..bye!
me : okeyh bye. *huh, sah dah memang selfish*





p/s: 'jual ikan' tu sebenarnye nak kate SELFISH..buat la sopan sikit kan, 'jual ikan'..haha.agak mengarut kan?eh bukan agak lagi, dah kompom memang mengarut pun =.='

btw, cerite di atas hanye rekaan semate2,sebab dah mengantuk kan.tp nk update jugak.!tu yg jadi macam ney.hahaha.have a nice dream!

sleepwell!!
^_^

adel, i miss u...

No comments: