Sunday, March 11, 2012

mana.

girls, korang kat mane? maksud aku, korang dah lupa aku ye? kenape eh? dulu lain sekarang dah lain. aku tak ego, aku mengaku aku sentiase rindukan korang. aku rindukan kite kite yang dulu. aku rindukan time tu. borak, shoping, gelak, sedih... oh btw, time aku sedih korang tak pernah ade. sory for mention that, tapi aku terkilan. am really sory, korang takde time aku perlukan korang. aku bukan nak membangga diri, tapi cuba ingat.

dulu korang ade problem, sometimes. siapa menangis bila tengok korang menangis? siapa kesatkan airmata korang? siapa peluk korang? mungkin, bukan aku sorang, tapi aku pernah ade untuk korang meluahkan problem korang kat aku. aku pernah ade untuk menangis dgn korang. aku pernah ade ketawe dgn korang. aku pernah ade betul2 dengan korang masa problem korang betul2 tengah kritikal.

but me?

girls,korang kat mane ni? dah tak ingat aku lagi ke? mana janji korang dulu? korang dah taknak deal dgn janji tu lagi ke? bila aku tengok gambar korang, aku kadang2 rase macam. "diorang ni nak aku bile time perlu je ke?". tapi sekarang aku sedar, mungkin dulu aku memang untuk korang bila diperlukan je. tapi sekarang tak lagi sebab korang dah tawu nak handle problem sendiri.maksud aku, korang boleh sedih sorang2 n terus ok. mungkin dulu tak boleh sorang2 sebab tu korang nak aku. *urgh,such a huge ego*

girls, korang memang ade kat sini, aku selalu nampak korang. tapi aku cuma nampak je. tak dapat apa2 respon yg best pun. macam dulu, kan best. aku rindu nak lepak dgn korang. dah lama aku pendam, tapi hari ni aku tak tawu nak luahkan kat siapa, so aku ber-blogging untuk luahkan rasa terkilan aku ni. girls, kalau korang tawu, aku tak pernah dan tak akan lupakan korang. korang sentiase ada dalam memory aku. bukan memory card eh! memories....

girls, kalau korang 'ter'-bace entry ni, aku tak harapkan apa apa pun dari korang. cuma nak korang tawu, aku sayang korang n rindukan korang. tapi masa berlalu, zaman berubah. meskipun, "meskipun katenye" masing2 ada life sendiri, takde lain aku harapkan. cuma 1, hapy always ok. this song for u girls



jangan salah faham. lagu ni cuma nak mengingatkan masa dulu kale pernah menyanyi n minat salah sorang artis tu.

No comments: