Sunday, June 17, 2012

16.06.2012 wedding kak yaya.

hai.... semalam dayna tidur rumah aku.ceh. lama betul takde spupu tidur rumah ni. bila dah tidur ni, paham2 je la kan. borak gosip tak hengat dah pukul 4-5a.m... seronok kemaen macam setahun tak jumpe. bangun pun dah 'ter'lewat sikit. pastu kemas2 rumah mana yang terdaya dan termampu, n mandi. siap2 pukul 1 keluar attend wedding ceremony. makang2 free sape taknak.wakakakaka. yg kawin kak yaya, or nama sebenar Siti Khairiyah. yes sama dgn nama aku kan?beza cuma kak yaya ada  'Siti' n aku ada 'Nur'. act, kak yaya adalah kakak kpd kawan aku, arwah Hafizin. 'ter'jumpa kak yaya pun tahun lepas dalam fesbuk. just im gitu2 je n tetibe dpt tawu kak yaya is getting married,so aku dijemput hadir. 

ok smbung masa dah otw nak gi wedding kak yaya tadi, berlangsung kat rumah kak yaya la kan, kat umbai. sampai2 lambai2 n makang2. then jumpe kak yaya kejap je pun sbb ramai sgt nak bersalam n bergambar dgn dia. so ni je yg mampu diambil oleh dayna si kakak spupu aku yg jd photographer sementara aku. ;p


selamat pengantin baru ;)
family pengantin ;)
selamat pengantin baru kak yaya n suami, happily ever after.... terharu dpt jumpe kak yaya :')


No comments: