Tuesday, January 15, 2013

apahal

"No matter how good you are to people, some won't appreciate it"

its been a long long looonggg time since i updated this blog! *eh betul ke ayat aku ni?*

em now dah lamaa sgt takde masa nak update apa sumee. quite busy, like a boss..... *like a boss punya employee actually.....zzzz*

lately aku sangat sangat sangat la depress! boleh nampak tak ayat yang aku bold-kan kat atas ni?? nampak tak nampak tak??? kalau tak nampak, maknanye memang tak nampak sebab tak nampak which is memang tak nampak maybe sebab pc problem ke phone problem or sebab tu tak nampak... *zzz again*

korang buat lah apa pun yg terbaik, korang rajin ke, korang baik ke, korang comel macam goo jun pyo ke,,,, some won't realized! diorang ni pattern apa pun aku tak tawu maybe jenis yang bercampur spesies kot. or maybe diorang ni jenis yg errrr nevermind.... judge it yrself! hikhik..... kadang2 pelik dgn orang yg takde perasaan ni.,, perasaan belas, perasaan menghargai, perasaan kaseh sayang kepada sesama umat... eyh aku ni pun sayang kucing tawu!! inikan pula sesama manusia. ugh!!

aku seteresssss ni! tolong ar jadi orang yg boleh bertolak ansur, org yg tawu menghargai orang lain.... please la pleaseeeee! *buat muke comel*

ok bye got to go... work emmmm

No comments: