Sunday, January 20, 2013

Selamat Harijadi AYAH!

Dikala ku mengeluh, masih ada insan lain yang lebih perit dalam kehidupan harian, tapi mereka lebih gagah dan kuat menempuh segala keperitan hidup lebih dari diriku.

dikesempatan ini, ingin saya berterima kasih kpd family saya 'ZCKLZ', saudara mara, sahabat handai, Adel Afifi saya dan juga kucing2 peliharaan saya serta semua yg telah berbuat baik dgn saya, kerana telah memberikan kebahagiaan sepenuhnya kpd saya, Alhamdulillah nikmat Allah untuk saya sangat besar (: syukran!

ok boleh start story abt post title nih.... hehehehh...


"Selamat Harijadi AYAH,..."

"...Ayah takpernah kenal erti lelah demi membesarkan, menjaga, merawat dan memberikan kasih sayang yang sangaaaaatttttttt banyaakkkkkkk melimpah ruah untuk ZCKLZ!!! Doa Diya mengiringi kita satu family, semoga kita sentiasa dan kekal bahagia untuk selama2nya Ayah. TERIMA KASIH AYAH YANG HEMSEM DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR! DIYA SAYANG AYAH SETIAP HARI SETIAP WAKTU FOREVER AND EVER! *masih terasa macam budak kecik yg selalu merengek kat ayah, hihi sorry ayah*"


told ya, Ayah saya hemsem kan? cer teka sape budak kicik tu? :P



19 Januari 2013 (:

Hadiah Harijadi (:

Muka atak sinyumm

LOVELY 
candid





AYAH & IBU
Letter from my mummy to her asben! hehe sweet betul Ibu taw :P

sekali lagi, Selamat Harijadi Ayah, Muhd Khidhir a.k.a Tok Sidang! :)

p.s: I miss my "whole family".. Pakcik makcik cousin2, kalau lah ada peluang untuk semua berkumpul ramai2 buat family day or anything, how i wish..

Goodnight

2 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam Ziarah,

Diya? Nama baru?

Sampaikan salam dan ucapan Selamat Hari Jadi pada Tok Sidang, moga umur panjang dengan kesihatan yang sihat, bahagia disamping keluarga tersayang dari Maklong diKLumpur.

Ariya said...

Salam Maklong. Diya tu memang dari kecil saya bahasakan diri dgn ibu ayah & zarul je. hehe.. ;)

Terima kasih Maklong, nanti saya sampaikan. Maklong & family pun semoga sihat selalu ye, jaga diri tau, kirim salam pd org Klumpur :)